perjantai 4. syyskuuta 2015

Hellurei taas pitkästä aikaan! Ylppärit lähestyy kovaa vauhtia ja oon yrittäny lueskella ja pari ekaa viikkoa se jopa onnistu ihan hyvällä menestyksellä, nyt ei enää niinkään. Terveystietoa oon lukenu enimmäkseen ja englantia en oikeestaan yhtään, se tuntuu jotenkin niin itsestäänselvältä jutulta mutta kielioppeja ja muuta pitäis kertailla vielä ennen koetta, sanastoa en ees aijo lukea sen pahemmin. Katotaan millä menestyksellä sieltä selvitään.... 
Kävästiin koulujen alussa tyttöjen kanssa Sellossa ja Ikeassa ja sain vihdoin ostettua noita tekokukkia mistä joskus puhuin, ei ehkä ihan aidon näkösiä mutta ei myöskään ihan feikeimmästä päästä! Samalla reissulla ostin parit tuoksukynttilät, nyt kun niistä jopa alko lähtee sitä tuoksua niin tykkään paljon!
Selloon lähettiin ihan vaan metsästämään kalentereita, tän vuoden lukiokalenterit oli ihan järkyttävän huonot joten mä päädyin ostamaan ton Krista Kuparisen suunnitteleman kalenterin, kattelin tota jo kesälomalla mutten raaskinu ostaa, tykkään ton kuvituksesta ja fiiliksestä muutenkin tosi paljon ja aattelin että ehkä se jotenkin tois mulle lisää motivaatiota oikeesti saada hommia tehtyä.
Oon myös vihdoin päässy alottamaan omat tanssit ja ollu nyt kolme viikkoa ns. tanssinopettajana, oon siis apuohjaajana tanssiliikunnan ryhmässä ja saan tehä tytöille koreoita esiintymisiin ja muihin näytöksiin ja nyt ollaan opeteltu ensimmäistä! Oon tosi huono yleensä esitelmissä ja muissa missä pitää olla ja puhua yksin muiden ihmisten edessä mut toi opettaminen sujuu tosi hyvin ja on oikeesti kivaa hommaa. Oman tanssiryhmän kanssa lähetään keväällä koittamaan SM-kisoihin ja alotin nyt ihan täysin uuden tanssilajin myös, ihanaa vaihtelua vaikka oonkin ihan täysin hukassa niillä tunneilla välillä.
 Alkuviikosta saapu meijän koulun abiverkkarit, tosin jäätävän painovirheen takia ne itse verkkarit jäi saamatta mutta hei, saatiin sentään kangaskassit! Abijuttuja on muutenkin tullu nyt vietettyä, eilen meillä oli TJ100 eli sata koulupäivää jäljellä ja juhlistettiin sitä taas teemapäivän merkeissä, toivottavasti saan jostain niitä kuvia piakkoin. Tänään illalla juhlistetaan vielä yhtiä synttäreitä ja myös virallisia abibileitä, mulla tosin on huomenna (ehkä) töitä joten meen ihan suosiolla vaan kuskiks, eiköhän siitä hyvä ilta silti tuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti