lauantai 26. syyskuuta 2015

LEMPPAREITA

Huhhuh vihdoin ne pelätyt YO-kokeet takana, tällä hetkellä olis vielä koeviikko mutta se ei tunnu nyt enää missään eikä jaksa tällä hetkellä kiinnostaa yhtään... Kirjotin nyt siis enkun ja terveystiedon ja molemmat kokeet meni ihan ok, alustaviakaan tuloksia ei olla vielä saatu joten saa nyt nähdä sitten. Mun mielestä ylppäreitä painotetaan vähän liikaa, yks koe muka määrittelis sen osaako tiettyä ainetta vai ei, mun mielestä kurssiarvosanat ja keskiarvo sen kertoo paljon paremmin. Mutta tuloksia ootellessa, luultavasti ens viikolla ensimmäiset...
Keräilin vähän lemppareita joiden avulla oon selviytyny nää viimeset viikot, treenit ja ohjaukset on ollu kyllä kans ihan korvaamattomia, ehkä ainuita joiden kautta on saanu kaikki kouluasiat ihan kokonaan pois mielestä!
 En tiiä mistä johtuu mutta mun hiukset ja samoin myös naama on eläny ihan omaa elämäänsä nykyään, tosin luultavasti tähän vaikuttaa ihan omat teot koska nyt viimesten viikkojen aikana mun syöminen on ollu ihan järkyttävää, liian vähän tai ihan liikaa makeeta, onhan tässä muutamia suklaalevyjä vedetty kokeisiin lukiessa... Kampaajallakaan en oo käyny moniin moniin kuukausiin joka alkaa kyllä tuntua ja näkyä, oon viimeaikoina löytäny pelastuksen niin tosta Glissin hiusöljystä ja Batisten kuivashampoosta, helpottaa elämää huomattavasti kun ne takut saa oikeesti auki eikä hiukset näytä kauheelta koko ajan. Oon myös tosi huono hoitamaan ihoa mutta nyt oon tykänny tosi paljon Neutrogenan kosteusvoiteesta, ihanan raikas iho monta tuntia ton laittamisen jälkeen.
Ostin ekoilla kesätyöpalkoillani uuden puhelimen ja tykkään kyllä edelleen niin paljon, enää ei oo ongelmaa muistin loppumisen kanssa tai siinä että kamera olis huono, tykkään tosi paljon ottaa myös puhelimella kuvia ja tän avulla se onnistuu kyllä huomattavasti paremmin.
Oltiin tyttöjen kanssa joskus leffassa ja pyörittiin sitä ennen kaupoilla ja bongattiin noi Cubuksen maailman täydellisimmät sisältä ja ulkoota ihanan pehmeetä karvaa olevat yökkärihousut, ne jäi kuitenkin ostamatta ja suunnattiin viikkoja myöhemmin suoraan enkun kirjotuksista Isoon Omenaan metsästämään näitä ja sieltä ne sit lähti mukaan, en oo muuten sen jälkeen kotona käyttäny mitään muita housuja ja menin mä noilla viideks tunniks istumaan terkan ylppäreihinkin, ainut mukava asia koko kokeessa.
Bikbokin superkokosesta huivista oon nauttinu myös koulussa, toi on niin iso että pahassa paikassa se menee hyvin peitosta.
Sain synttärilahjaksi lahjakortin hierojalle jonne vihdoin kesäloman lopussa uskaltauduin menemään ekan kerran ja menin jopa toisenkin kerran, mun selkä on niin jumissa enkä ees tiedä miks mutta jopa tää kyseinen hieroja oli oikeesti järkyttynyt kuinka pahoja jumeja siellä on. Nyt en oo taas käyny hetkeen ja huomaa oikeesti kuinka paljon se vaikuttaa ihan päivittäiseen elämään, normaalilla ihmisellähän pitäis esim. lapaluut tulla ihan nätisti esiin kun vähän vetää olkapäitä taakse, mulla ei muuten tuu kumpikaan ja särkee ihan sairaasti. Hommasin joku aikaa sitten tommosen paljon puhutun vaahtomuovirollerin, astetta tappavamman version ettei ihan sitä pelkkää putkea ja ai että miten kamalan hirveen hyvältä toi tuntuu, mutta vaan hetkeks ja olis toi selkä oikeesti joskus saatava auki.
Viimesenä ihana Serranon perhe jonka kattomisen alotin taas pitkästä aikaa, lähetään vähän päälle viikon päästä meijän Espanjan ryhmän kanssa Madridiin ja Valenciaan ja maanantaina kummittelis espanjan koekkin, tää toimii siis preppaajana molempiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti