sunnuntai 13. joulukuuta 2015

SUNDAY

 Long time no see! Viimeset neljä kuukautta oli semmoset että välillä meinas oikeesti loppua tunnit päivästä, piti tehä monta asiaa yhtä aikaa jotta ehti kaiken. Nyt on vähän eri meininki, samaan aikaan mulla loppu treenit, tanssi, koeviikko eli kaikki ''velvollisuudet'' ja usein oon siinä iltapäivällä koulun jälkeen vähän hukassa kun ei ookkaan enää mitään tekemistä. Lukion viimenen jakso lähti käyntiin viime viikolla, samoihin aikoihin käytiin myös Studia-messuilla ja on se nyt aika selkeetä minne yritän päästä (ehkä) ens syksynä opiskelemaan... mihin ne tutut ja turvalliset 3 vuotta oikeen meni kun piti olla sitä aikaa miettiä mihin sitä oikeesti lähtis panostamaan?!
Sain myös aika jännän tarjouksen ens kevättä varten, ja nyt tammikuussa alotankin apuohjaajana parissa tanssiliikunnan ryhmässä ja samalla saan koulutuksen niitä hommia varten. Mietin aika paljon että uskallanko nyt lähteä koko hommaan mukaan, koska ekaa kertaa nyt on oikeesti semmonen tilanne etten tiedä yhtään missä oon vuoden päästä. Ootan kyllä innolla mitä toi tilaisuus tuo tullessaan, en olis kyllä muutama vuos sitten voinu kuvitellakkaan että_mä_olisin mukana jossain liikuntahommissa tai tekisin niitä työkseni. Minä, joka ei oo ikinä tykännyt pahemmin mistään koululiikunnoista tai muusta. Jännä nähdä kuinka paljon asiat on niistä ajoista muuttunut, nykyään liikunta on mulle aika iso ja tärkeä osa elämää ja on ihanaa että saa työskennellä semmosen asian parissa mistä oikeesti nauttii. 
Pari viikkoa sitten tosiaan oli mun oman tanssikoulun joulunäytökset sekä mun omien ''pikkusten'' näytökset, ihana nähdä kuinka paljon ne oli kehittynyt ja nähdä siellä lavalla omin silmin koreografia jonka parissa oltiin työskennelty koko syksy! Ens keväänä tosiaan omat opetusjutut lisääntyy jonkun verran enkä ehdi enää itse tanssia sitä 5-6h/viikossa mutta onneks ei tarvii ihan täysin lopettaa... Nyt pitäis keksiä jotain järkevää tekemistä tammikuun loppuun asti, onneks kevään ylppärikirjat ei tosiaan lopu kesken joten niiden parissa vietän aikani jos ei muuta!
Hyviä joulunodotuksia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti