maanantai 4. huhtikuuta 2016

KESÄLOMA

Aika kivaa todeta melko varmasti, että musta tulee ylioppilas keväällä 2016. Keskiviikkona kävin raapustelemassa kivat 16 sivua historiaa ja perjantaina vielä espanjan, jonka jälkeen pystyin toteamaan että MULLA ON NYT KESÄLOMA. Ei nyt oikeesti tavallaan, töissähän mä oon mutta koulusta joo.
Mun mielestä toi lukuloma ja koko ylppärihässäkkä ei oikeesti ollu niiiin hirveetä mitä aluks ajattelin. Oli niitä päiviä, kun teki oikeesti mieli heittää ne kirjat ja sun 300 sivun muistiinpanot kasaan ja polttaa ne, mut ite lähin koko kirjotuksiin aika lailla ilman mitään sen kovempia tavotteita (läpipääsy oli lopulta se mun tavote, kolmen viikon lukulomasta olin sen kolme viikkoa kipeenä, joten viimesetkin tavoitteiden rippeet lähti siinä), ja pärjäsin oikeesti aika hyvin. Espanjan kokeesta pakko vielä mainita, että menin kokeeseen oikeestaan täysin lukematta, koska se oli mulla ylimääräsenä ja esim. ruotsi tuotti niin paljon enemmän hankaluuksia joten panostin mielummin siihen. Ruotsista sain tosi vahvan C:n, luin siihen aika paljon (eli lähinnä opettelin ne perusasiat alusta alkaen, mitä oon tehny ruotsin tunneilla viimeset 6 vuotta) ja espanjasta näillä näkymin 4 pistettä vajaa M. Ihan uskomatonta, luultavasti vedän sen C:n espanjan kohdalla yli ja kirjotan siihen ''M miinus 4 pistettä'', onhan se nyt ihan eri asia!
Mutta joo, nyt on noi ajat takanapäin! Pääsykokeet kolkuttelee jo ovella, ja vaikka kuinka luulin olevani varma tästä alasta, niin nyt kaks päivää ennen yhteishaun päättämistä en oikeestaan enää tiedäkään. Olin koko viikonlopun ryhmäliikunnan ohjaajakoulutuksessa ja siellä tuli puheeksi kaikki liikunta-alan koulutukset ja sieltä tuli lähti ajatus, että mitäs jos haluunkin liikunta-alalle? Tutkin kaikki maholliset vaihtoehdot ja vähän ihastuin tohon Vierumäen urheiluopistoon, mutta nyt en taas tiedä. Ehkä haen, toisaalta taas en välttämättä halua liikunnasta mun koko elämää ja oikeesti työtä. 
Viime kesänä olin 100% varma, että pidän välivuoden koska en tiennyt yhtään mihin voisin hakea. Syksyllä löysin ton Haaga-Helian matkailualan koulutuksen. Talvella sanoin, etten todellakaan pidä mitään välivuotta, mä lähen heti uuteen kouluun. Nyt en taas tiedä, ei välivuosikaan oikeesti pahaa tekis. Koko kevät tullu vedettyä aika täysillä, ja motivaatio koluta englanninkielinen pääsykoekirja ei oo mikään maailman suurin tällä hetkellä. Mulla on vakkarityöpaikka, toukokuussa musta tulee ryhmäliikunnan ohjaaja, kesäkuussa ylioppilas ja mulla on myös kolme ihanaa tanssiryhmää vedettävänä. Ja ainiin, lähetään ensimmäisiin kisoihin meijän street-ryhmän kanssa!! Ei sitä ikinä tiedä mihin mä nyt päädyn, vai päädynkö vielä minnekkään.

2 kommenttia:

  1. Ihan sika kiva toi vikassa kuvassa oleva kukkavaate ja sulonen koira!♥
    Voitko muuten tehä taas jossaan vaiheessa niitä snapchat postauksia, mä ainaki tykkäsin niistä tosi paljon!(:

    ps. Muistatko mistä toi vikassa kollaasissa näkyvä ruusupäiväpeitto on? Satuin vaa huomaamaa ku oon ettiny tommosta tosi pitkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljon!! tykkään ite kans ihan hirveesti tost kukka-asiasta! :)
      Ja snäppipostauksia voin ehdottomasti tehä! Toi päiväpeitto on muistaakseni Ellokselta, tosin aika monta vuotta sitten mut kannattaa käydä kurkkailemassa jos löytyis vielä!

      Poista