sunnuntai 29. toukokuuta 2016

SUPERNAISET

Aina puhutaan siitä, kuinka jokaiselle on olemassa ns. sielunkumppani, joku ihminen jonka kanssa asiat oikeesti vaan sujuu, ikinä ei tuu tylsää, voit olla ihan oma ittes. Mulla on viime vuosien aikana tullu neljä tämmöstä ihmistä mun elämään. 
Alotin tanssikoulu Un Dos Tresillä kaheksan vuotta sitten, ja suunnilleen kaks vuotta sitten tutustuin mun parhaisiin kavereihin siellä. Ollaan kaikki aina tanssittu siellä, luultavasti samoissa ryhmissäkin mutta ei muistettu toisiamme niiltä vuosilta. Mutta nää viimeset kaks vuotta näiden tyttöjen kanssa on ollu ihan parhaita ikinä, ollaan kaikki tosi erilaisia mut meillä on aina se yks asia mikä meitä yhdistää.
Meijän tanssikoulu on aina ollut aika pieni, erilainen, mut kukaan, joka ei siellä ite tanssi, ei voi tietää kuinka ihana ilmapiiri ja yhteishenki koko tällä koululla on. Ekaa kertaa kaheksaan vuoteen pääsin tänään myös ite katsomon puolelle, ja olin välillä ihan sanaton. Oon ihan älyttömän ylpee meijän tanssikoulusta, en ikinä vaihtais tätä mihinkään muuhun kouluun. Olin niiiin ylpee meijän ihanien Katjan ja Miljan omista koreografioista, ihanaa että tytöt on päässy toteuttaa omaa juttuaan just tässä tanssikoulussa.
Mä vannon, että ollaan käyty kaikki maholliset pukeutumistavat läpi meijän koreoissa, ihan oudoimmasta päästä. Aina ollaan silti vedetty ihan täysiä, oltiin sitten pellejä, agentteja tai viidakon eläimiä.
Oon maailman onnellisin että oon saanu tutustua näihin tyttöihin, ja oon ihan varma että meijän
ystävyys tulee kestämään. Tämmösiä ystäviä ei ihan helposti löydä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti