tiistai 5. heinäkuuta 2016

LIFE LATELY

Musta tuntuu että koko kesäkuu meni ihan ohi, mut sit kun alko kattelee vanhoja kuvia niin olihan siellä vaikka mitä kivaa. Oon ollu tosi paljon töissä ja nyt tuleva heinäkuu tulee olemaan ihan omaa luokkaansa, mutta ei saa valittaa kun on töitä tarjolla! Muutama viikko enää niin mäkin pääsen lomailemaan ennen koulujen alkamista.
Mökkijuhannus oli ihana ja niin tarpeessa, tekisin mitä vaan jos just nyt olis samanlainen ilma kun juhannuspäivänä ja pääsisin mökille auringonpaisteeseen loikoilemaan. Loppukesästä haluun ehdottomasti lisää mökkeilyä, uimista, yyterin reissu(!!) ja yritän myös jossain välissä tehä kunnon siivousoperaation ja mennä jonnekkin ulkokirppikselle myymään tarpeettomat vaatteet.
Yks asia mikä on pyöriny mun mielessä jo tosi kauan on uus kamera. Melkeen ostin jo sony a5000-merkkisen, mutta nyt kun oon asiaa oikeesti miettinyt ni mä en ehkä pysty enää ns. normikameroihin, oon käyttänyt niin supermonta tuntia opetellen valokuvausta ja käyttäny myös tosi paljon rahaa mun kameratarvikkeisiin, joten luulen että lähen ostamaan vähän parempaa järkkäriä kuitenkin. Virheellisesti kuvastakin päätellen luulin että oon tän kameran kanssa viettäny neljä vuotta, mutta vanhaa blogia lukiessa tajusin että siitä on jo huikeet kuus vuotta!! Kamera on mulle yks kaikista tärkeimmistä asioista, ja on ihanaa että oon löytäny valokuvaamisen uudestaan. Saa nähdä mihin ratkasuun päädyn...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti