maanantai 3. elokuuta 2015

Memories

Mä oon aina tykänny valokuvata ja katella vanhoja kuvia, meijän kotoota löytyy hirveet kasat valokuva-albumeja joita on ihana välillä selailla. Oon itekkin saanu aikaseks yhen ''perinteisen'' valokuva-albumin mutta oon todennu että nää Ifolorin kuvakirjat on niin paljon helpompi ja vähintään yhtä hyvä vaihtoehto. 2013-2015 vuosista oon saanu tehtyä kaks tosi hyvän kokosta kirjaa, suurin osa kuvista on ihan esim. puhelimella otettuja ja ihan vaan jotain hassuja arkipäiväsiä kuvia minkä tarkotus ei oo ollu mikään erityinen, mutta ne on just niitä parhaita kuvia.
Näiden kirjojen tekoon mulla meni tosi kauan aikaa, mutta ihan vaan sen takia että uusia kuvia ja muistoja tuli koko ajan ja halusin saada ne kaikki yhteen, ja viimesimmästä kirjasta löytyy jopa 96 sivua. Kuvakirjoja pystyy kai(?) tehä useemmissakin paikoissa mutta ite oon tykänny tosta Ifolorin ohjelmasta, tosi helppo ja selkeä ja postitus on usein tosi nopea.
 2013 vuoden versiosta löytyy vielä aika paljon ihan kameralla otettuja kuvia, koska sillon pidin vielä suht aktiivisesti blogia joten sitä kameraa tuli raahattua kaikkialle. Myöhemmin kuitenkin blogin pito vähän jäi ja sitten mukaan ilmesty puhelimella otetut kuvat, laatu on niissäkin yleensä tosi hyvä vaikka tekovaiheessa se ohjelma saattaa sanoa että kuvien laatu ei oo tarpeeks riittävä.
Suosittelen erittäin lämpimästi tallentamaan omatkin kuvat ihan paperille, ei niitä kuitenkaan tuu netistä tai puhelimesta selailtua joten tää on hyvä tapa pitää kaikki muistot tallessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti