lauantai 24. lokakuuta 2015

HAPPY THINGS

Alan (ehkä) vihdoinkin tervehtyä, koko viikko menny ihan jäätävän yskän kanssa Pääsin tänään tanssimaan kunnolla pitkästä aikaa Meijän show-tanssin näytöspätkä on IHANA, samoin streetin oi tanssi on niin kivaa Kirjotin aika sujuvasti ilman sen suurempia tappeluita mun espanjan esseen, ehkä opin reissussa jotain Olin viime viikon ilman mitään herkkuja ja onnistuin, pelottaa että mulla on joku sokeririippuvuus ja haluan siitä eroon Nyt nautiskelen kuitenkin nachosipseistä, viikonloput on poikkeus Ulkona on ihana ilma ja tänään 20 minuuttia ennen treenejen alkua kirmasin pihalle ottamaan nää kuvat, ajattelin että ei ehkä tuu toista samanlaista tilaisuutta enää tänä vuonna Ostin Espanjasta kivoja vaatteita joita kylläkin vaan ihailen koska oon menny tän viikon aikalailla lökärit/huppari meiningillä
Anssi Kelan Snapchat on huikee, menkää kattomaan Eilinen Vain Elämää-jakso oli ihana Meijän abiverkkarit on ehkä mukavimmat ikinä, hirveitä ongelmia niiden saamisessa mutta ehkä nyt voi myöntää että odotus palkittiin Alotin pitkästä aikaa lukemaan KIRJAA, joka on tosin koulutehtävää varten mutta vaikuttaa oikeesti ihan hyvältä, Anna-Leena Härkösen Häräntappoase kyseessä Meijän koira
Tee, nyt kun oon ollu kipeenä oon juonu ihan järkyttävästi teetä mutta kun on niin hyvää Youtube-videot Se että sain toissayönä nukuttua 11.5h, oon koko viikon saanu nukuttua about viis tuntia ja nyt väsymys ja melatoniini tyrmäs mut niin pahasti että heräsin 10 minuuttia ennen koulun alkamista, hups Kohta on JOULU, ihastelin tänään jo joulusuklaahyllyjä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti