sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

SISUSTUSUNELMIA

 Mä oon aina tykänny sisustaa ja laittaa niin omaa huonetta kuin muitakin paikkoja, esim. yks mun ''projekti'' aikoinaan oli meijän pihalla oleva leikkimökki, joka laitettiin ihan uuteen uskoon ja siellä vietin nuorempana aina kaikki kesät. Joskus halusin jopa tulla sisustussuunnittelijaksi. Nyt kun ajatus omasta kämpästä ei oo enää vaan pelkkä ajatus, vaan siitä (toivottavasti) tulee totta joskus tässä viimeistään vuoden sisällä, oon huomannut ettei kaupoissa pyöriessä välttämättä katse kohdistu enää niihin vaatteisiin vaan erilaisiin kodin juttuihin. Voisin helposti viettää tuntikausia tutkien lakanoita ja kivoja astioita.
Mun ensimmäinen asunto tulee olemaan luultavasti yksiö, joten hirveesti tilaa semmosessa ei tule olemaan mutta mun mielestä just sen takia siitä pitää tulla niin mun näkönen kun mahdollista. Mulla on tietynlainen tyyli niin vaatetuksessa kun sisustuksessakin, ja näistä kuvista se näkyy jo aika hyvin. Tärkeimmät asiat mitkä haluan mun kodista löytyvän on iso ja mukava sänky, paljon valokuvia tärkeistä ihmisistä ja hetkistä ja ne pienet yksityiskohdat. Tilasin Ellokselta just muutamat samanlaiset lakanat jotka sain ylppärilahjaksi, ne näkyy tossa ylläolevassa kuvassa ja on muuten ihan sairaan ihania! 
 Yks juttu minkä myös tosi kovasti haluisin olis iso peili, semmosta mulla ei oo koskaan ollu ja sen avulla pienestä tilasta sais vähän avaramman tuntuisen.
Aloin suunnilleen vuosi sitten kerätä Arabian KoKo-astiastoa, jotka on noita valkoisia, vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä. Niitä mulla on kertynyt jo aika kiva kokoelma, ja lisänä löytyy perus Iittalan lautasia ja kulhoja. Jonain päivänä haluan myös alkaa kerätä Kastehelmi-sarjaa, josta tulis ns. hienompi astiasto juhliin ja muihin. Kaapista löytyy tällä hetkellä myös pinkki teho- ja sauvasekoitin jotka sain 18-vuotis lahjaksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti