tiistai 14. maaliskuuta 2017

SNAPCHAT

Pari viikkoa sitten oli ihan super hienot ilmat ja mulla sattu olee erittäin harvinainen vapaapäivä keskellä viikkoa, joten ryömin ympäriinsä Pohjois-Haagan metsissä ja otin pitkästä aikaa oikeita valokuvia. En malta odottaa että ilmat lämpenee ja kevät alkaa, ja pääsee taas oikeesti kuvailemaan ulos!
Vietin myös erittäin mielenkiintosen yön ja pari päivää Kiljavan leirikeskuksessa Mega Evakossa, jossa uusia ja vanhoja opiskelijakuntien hallituslaisia koulutettiin ja tsempattiin tulevaan kauteen. Ainakin kaks asiaa tosta reissusta jäi mieleen: miljoona ilmapalloa mun sängyssä aamulla kun heräsin ja ihan älyttömän hyvä aamupala.
Oon myös ilmeisesti syönyt erittäin hyvin viimeaikoina kun puolet kuvista oli jotain ruokaan liittyvää. Yks parhaista asioista Haagassa on erilaiset pop-up tapahtumat ruokailun yhteydessä, ja esimerkiksi vähän aikaa sitten sieltä löyty pirtelöbaari ja voin sanoa että toi oreo-pirtelö piristi maanantai aamun markkinointituntia aika paljon. Myös yks mun pitkäaikaisista haaveista toteutui kun pääsin piiitkästä aikaa Martinaan ja sain niiden kuuluisan kanakorin. En pienempänä syöny kirjaimellisesti mitään muuta kun tota kun mentiin ravintolaan syömään. Hiihtolomalla tuli käytyä myös Tallinnassa josta ostettiin erittäin hyvät frozen yougurtit!
Koulumotivaatio on ollut ja on edelleen jossain todella kaukana, ja viime aikoina oon huomannut kuinka tärkeetä liikunta mulle oikeesti on. Lähes joka päivä on vaan pakko päästä heittämään aivot narikkaan ja mennä tekemään edes jotain, lähiaikoina oon nauttinu ihan perus salitreenistä ja vähän rennommista jutuista kuten joogasta. Nyt oon siis samaan aikaan töissä Apollomatkoilla ja koulussa, ja voin sanoa että töihin meno tällä hetkellä tuntuu ihan siltä kun pääsis lomalle, koska koulunkäynti ei hirveesti innosta.
Viime viikolla vihdoinkin paljastui tulevat vaihtopaikat ja mua tosiaan odottaa Espanjan ja Alicanten lämpö vuoden päästä. Tänä perjantaina lennetään myös Dubain aurinkoon! Nyt voin myös sanoa että oon virallisesti saavuttanut kaikki mulle oleelliset asiat korkeakouluelämässä: paikka hallituksessa, vaihtopaikka ja tänään varmistui että musta tulee myös tutor. Jos sitä vielä joskus valmistuis niin kaikki hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti